آیا ممکن است که 720mg ادرار Proteiuria به محدوده طبیعی کاهش می یابد؟
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

آیا ممکن است که 720mg ادرار Proteiuria به محدوده طبیعی کاهش می یابد؟

آیا ممکن است که 720mg ادرار Proteiuria به محدوده طبیعی؟ پروتئینوری، و یا پروتئین در ادرار کاهش نشانه های کلیدی بیماری کلیوی است، برای افراد مبتلا به پروتئین اضافی در ادرار به دلیل مشکل کلیوی برای آنها ممکن است به کاهش پروتئین در ادرار با روش های درمان جامع.

چگونه برای کاهش پروتئین در ادرار به حد طبیعی؟

1. کنترل مصرف پروتئین و برخی از پروتئین با کیفیت بالا

به طور کلی، برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی که در ادرار مصرف پروتئین بیشتر، پروتئین بیشتر. بنابراین، مصرف پروتئین برای کنترل آنها به منظور کاهش پروتئین در ادرار ضروری است.

مقدار پروتئین شما می توانید هر روز بخورید بستگی به وضعیت بیماری خود را. اگر می خواهید بدانید که مقدار پروتئین است که می تواند مصرف، شما می توانید وضعیت بیماری خود را به ما از طریق ایمیل ترک، ما در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد.

2.Controla فشار خون و قند خون دقیق

هر دو فشار خون و قند خون می تواند زوال پروتئینوری شود، به عنوان کنترل فشار خون و قند خون در محدوده طبیعی نیز ضروری است برای بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی را کاهش می دهد پروتئین در ادرار.

3. تعمیرات آسیب کلیوی به بهبود عملکرد کلیوی

برای بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی، نشت پروتئین در ادرار به کلیه ها آسیب دیده و می توانید از تابع حفظ پروتئین، به طوری که تعمیر آسیب به کلیه ها به بهبود عملکرد کلیه را انجام نمی برای آنها را به امری ضروری است کاهش پروتئین ادرار. تنها زمانی که عملکرد کلیه را بهبود بخشید، مشکل پروتئینوری می توان اساسا حل شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی بهبود عملکرد کلیه و یا می خواهید به کنترل یا بیماریهای کلیوی که می توانید پیام زیر را ترک یا Whatsapp: برای enfermedad-renal@hotmail.com +8615732170898 و یا ارسال ایمیل، ما همه چیز را بهترین برای کمک به.





:: بازدید از این مطلب : 278
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: